Saksıda Domates ( Tomato ) Yetiştirme Teknikleri

Saksıda Domates ( Tomato ) Yetiştirme Teknikleri

72 917 views | 19 Apr. 2019

Domateslerin düzgün ekimi, gelişimleri için çok önemlidir, bu nedenle tekniğe dikkat ederseniz ve domates yetiştirmenin püf noktalarını öğrenirseniz yaz aylarında bolca domates yiyebilirsiniz.

Bu videoda verdiğimiz ipuçlarını takip ederek, domates yetiştirme koşullarını öğrenebilir, domateslerin ev ortamında, balkonda, bahçede ve seralarda yetiştirilmesinde size yol gösterici ilginç yöntemlerini keşfedeceksiniz.

Domates yetiştiriciliğinde fideleri büyütmek ve çok miktarda ürün vermelerini sağlamak çok kolaydır. İhtiyacımız olan tek şey güneş ve sıcak çünkü domates fideleri ısıyı severler ve dona tahammül edemezler. Bir çok farklı teknikle domates yetiştirebilirsiniz.

nazli fidan

Bende ekmeyi düşünüyorum ne kum kulamndınız ben saksı alıcam orta boy onda yapacagım kac sefer su vermeliyiz yaparken bilere suladınız ondan sonra kaç kez suladınız ben terasa koyucam güneşte olmaki galıba saksıda koyarken agzını kapatmaya gerek varmı? Birde şimdi tam zamanı değilmi?

omre

DOMATES SAPI YETİŞTRMİŞN

Buhra

Videoyu izleyince yapasım geldi ve pet şişeye pamuk yerleştirip çimlenmeye bıraktım bu sabah. Fakat piyasa da ve tarım ile uğraşan çoğu dostumun ayrıca halkın da ağzından eksik olmayan bir konu var. Tohumdan tohum alınmıyor. Tohumlar israil tohumu. Kısır tohum gibi şeyler le sonuç alınmayacağı söylendi. Bakalım hayırlısı..

Yasemen Temir

Merhaba üstünü kapalımı tutuyoruz cimlenene kadar ?

mutlu kalp

Çimlenmesi gerekiyor mu ve ben bir tanesini alta bir tanesini üste koydum sorun olur mu lütfen yanıt verin lütffffeeeennn!

Şah Murat Yurt

Ben de bu şekilde yaptım da , koyduğum domates küflenmiş , sorun olur mu acaba:))

Gökhan Kılıç

Ben de denedim ama benim domateslerden küflenen oldu. Ne yapmam gerekir.
Teşekkür ederim

Aysel yiğit

Saksının altında kesinlikle delik olmalı lütfen cevap verir misin

Vildan Deniz A.

Yarim yamalak, begenmedim.

B. tanrıverdi

Üzerini kapatmak şart mı ? Ben geçen hafta küçük saksıya sizin yaptığınız gibi çekirdekli bölümü keserek toprağa yerleştirdim can suyunu verdim 3 gün de 1 suluyorum ama sizin üzerine kapak kapattığınızı görünce şaşırdım. Yanlış mı yapıyorum acaba ?

Karadeniz Solucan Krallığı

Slm Düzce den ben burada acikalana domates oturak domates dikmek istiyorum hangi cins onerirsiniz

mwjshdj dbsksh

Bunlarda meyve veriyor mu aşı istiyormu lütfen cevap verirmisiniz

Ilgaz 'ın Dünyası

İ

Dhdhjs Agsgsha

Kac haftada son halini aldi ?

ne hissettirmez

Normal toprak mı kullandın yoksa ayrı bir topraktan mı

Rabia özer

Aloeveralarla ilgili bilginiz varmi acaba benim aloeveram var ama uçları çok cansız kurumuş ne yapmalıyım bilgi verirmisiniz

Muhammed Rehim

Bende yetiştirdim çok güzel ama sadece filizi var n3 yapmam gerwkir

Sultan Tekmen

Nekadar zamanda filizlenir

erhan demir

Kapalı balkonda hangi sebzeler yetişir bilgilendirebilir misiniz?

ver crescer fazenda

Show

•Deniz Gacha•

Bende1 hafta sonra filizlendi ama 15 filiz oldu nedenini bilen varmi ve ne yapmam gerekiyo

Ali DEMİRCAN

Tohum dik daha karlı 1 domatesden 100 fida elde edersin burda hep ziyan boş iş bu

Eda Karabayraktar

Sulamasını nasıl yapıyorsunuz kaç günde bir

Mehmet Kacan

Cekirdekler çürümüş yalandan yesillik koymus sanki hic domates filizi görmedik.haram olsun bnden bi gelir elde ettiyseni

K 28

Ayni işlemi Salatalıkla yapılsa olurmu ???

Alperen Aksen

Altına delik açmıyor musunuz?

Şükür Yarab

Merhbalar toprak var eder mi hangi parka diye

Jelena V

Bu hangi ayda yapılır ve pazar domatesinden olur mu?

republic of FENERBAHÇE

Ilk yapraklari aldiktan sonra saksi degisikligi yapacakmiyiz? Ve ilk 15 gun o kapak hep kapalimi kalacak?

AYŞE Koc

Toprak hazırmı

Hulya Kazdal

Mrb domates bu sekilde yaptim ama boyu bayagi uzadığı halde hic domates vermedi neden acaba?

BRAWL GÜCÜ

Çok iyi ben sadece 1 dili domates ektim ilk hgun 1. Filizini verdi 2. gun 2. Fılizinj verdi suan tam 10 gün sonra bu olau gerceklesti allh senden razi olsun❤

ต้อม ปลูกผักสวนครัว Garden Plants

Wow..

Alya Aydın

Tohumlar filizlenmeye başlayınca kapağı açıyor musunuz birde kapağı açıyorsanız sulama işi nasıl oluyor kabın altı delik olmadığı için soruyorum

oyun gamer

En sonki halini kac ayda aldi acaba

Nuray Özkan

Ne zamana çmeyve verir

Böğürtlen Kışı

Benimkiler filizlenmeden çürüdü neden oldu acaba kaç günde bir sulama yapılıyor

Sıla Ataseven

Bende yaptım ama nerde nasıl bekleticem bilgi verir misiniz??

caner mertyüz

Merhabalar ben ektim de domates boyu 60 cm oldu ve hala çiçek açmadı çiçek açmasına meyve vermesine daha ne kadar var ve neden çiçek açmadı. şimdiden teşekkürler.

Fatma Ceylin Yenice

Kaç günde oldu lütfen cevap

Mustafa Aslan

Yalan yaa denedim olmadı 1 ay oldu daha ne filizlendi ne çıktı yalan

Recep Yusuf

Domateslerin tohumlarını çıkarmayıp direkt domatesi kesip mi yapıyoruz

hüseyin küçükkürtül

Siz oraya bir kaç domates yerleştirdiniz ama tek bir tane çıktı. Bu nasıl oldu?

Recep Kör

Harika falagi

Reymudo

Bahçe toprağı olurmu ?

EN TUHAF

Ben ekcemde ne sıklıkla sulanır cevaplarsan sevinirim

ECE DOVRANOVA

Bende yapmak istiyorum ama. Toprağı nasıl hazırlıcağımı bilmiyorum

Muhammed Talay

iyi günler bende saksıda domates ekicem de bende 150 adetlik çeri domates tohumu var ne kadar ekeyim ve başka neler yapmam lazım yardımcı olurmusunuz

ilkay aktaş

Videoda yaptığınız uygulamayı ben de yaptım. Ama çimlenme 10 gün içinde gerçekleşti. Şimdi biraz daha büyüyesiye kadar ne yapmam lazım. Nerde tutmalıyım. Güneşli bir alanda mi yoksa kapalı oda sıcaklığında mi?

Necmiye Urcan

Ben denedim fakat çıkması çok uzun sürüyor ben çekirdeklerini ayırdım ve peçeteyle hafif kuruladım daha hızlı yetişti yani 4 günde falan filiz veriyor

Irmak Çevik

YA BİŞEY SORABILIRMIYIM