I Played the WORLD'S HARDEST Minecraft Modpack..

I Played the WORLD'S HARDEST Minecraft Modpack..

3 810 881 views | 19 Dec. 2019

sub pls : http://bit.ly/TxtGm8

Twitch : http://www.twitch.tv/dantdm

Merch : http://www.dantdmshop.com

Follow Me :

Rylan Sivula

Fun fact: geonaches are very rare

Pallav Kumar

20:05 or 20:04: DanTDM was turned into KFC (Kentucky fried chicken) by a dragon
HOW IS THIS NORMAL AND HOW THE HECK DOES HE NOT NOTICE IT!?!?!?!?

Grace Cox

The male banjo respectively risk because parent conjecturally doubt of a sophisticated trunk. crabby, inexpensive market

cool minecraft Slime

This is imposable mode

Roger Setiawan

14:59 That's better than B.Delphine's bathwater

The Robloxian Army - Movies

RLCraft updated and now you have to make a saw and do that in order to create a crafting table
Edit: cook water to make purified water so you don’t get thirst

MINTY PICKLE

I wish Dan would make a series

xKing.Deritex

Why didn't he show the download link for the mod pack :(

adareo lefrancois

oh now MY STUFF HAS FALLEN DOWN THE CRACK!!

Tatum Burgin

can you make a siris

Sean Rafael de villa

yeah from Jul 28, 2012 :)

apple juice

my motto is RUN

Denzi G

yes dan

nehemiah sharpeson

where ep 2

Brigadunk

Pleas Do Part 2!

HaughtySwing4

Suggested in 2020 and I never noticed this video

Jarrett Mutter

"and now all my stuff FELL DOWN THE CRACK" doesnt realize what he said

Tahmid Aurno

Play it with the shader packs

Robert Lang

16:28 he has commented on your video you can reply to him!

Gavin & Aria Williams

flint and steel

Tallest of the peeps

Minecraft became a simulator

Krystal VanderJagt

Dan you can smelt armor....

aline joy

Omg

Jennifer Gu

R U gonna make more eps?

Bob Pokemon

the gold is guarded they will attack if they see you stealing

Jam041

dantdm:He just burned all of my stuff
Counter: that is the 3rd time u said that
20:08

alaa mustafa

Hey I downloaded the mod and its-HARDDDDD

Kelli Scott

How the frick did he get the house

Jack Beanstalk

20:12 "DANTDM was turned into KFC by a dragon "

Atsede S Shiferaw

finally you made a sword

Mark kenji Llego

Play more RLCRAFT pls

Yazan Alomar

Cool

Julian Wright

Plz make this a series

Cody Matter

He should of got the trumpet

Avie Powell

Same

Gio Lee

If the skeleton shoots you in the head, it’s a one shot kill.

Savanna Alora

10:22 "RLcraft is kinda a (bad word) huh?"
why they add dat :(

nilton parente

How do I add this game on my ps4?

Strahinja Simanic

Who remembers old Dan

The Silver Wolves

Them rocks sus

M. Ramos

Did he not see the hiren

Kevin Hull

There are dragons in the game.

Lazer Bueza

Dan:*goes to a cave*
Me:DONT!
Dan:its fine
Dies*

Penguin Boy

How do I get that mod

William Saw

I want this mod

xXxmyuglychannelxXx

Armor is almost useless every thing will kill you with or with out it

Drino Zhao

Who wants dan to play more of this



elizabeth grinnall

Dan: gets scared a butterflies gonna kill him


Also Dan: * imma walk toward a nymph that's 7 times bigger then a butterfly

Mr. Conscience

pls maek more
RlCraft

dat guy

I FRICKIN LOVE YOUR VIDS DAN!?!?!!?

Bot 21

Dan say pants with American accent 18:13

Hunters Sub

Hmm i didn't see this before

Diane Matheny

Can you make a series on This?

Atsede S Shiferaw

MAKE A SWORDDDD

Couchy Potato Gaming

20:05 DanTDM was turned into KFC by a dragon

Sulayman Abdul-Nasir

wooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Chris afton

dan the dragons and mermaids are in the woods

Manav Sidhpura

7:48 , spelt guard wrong gg dan

Val Lukša

ohnzluh čzzijnko

Leaderawesomeness678

Rlcraft is basically a whole other game

piano tutorial with jim

dan: ohh i'm dieing cuz of hypothermia
also dan: i died cuz of fire

Tyler Dennison

RLcraft is really really easy unless you get spawned in a snow biome then its a bit harder lol

Christinalove Gacha

Skeletrumpet guy is soo funneeeeeeh

m x l l y

Dan you made this on my birthday

moonlight moon_candy

Plz make more rlcraft?

rackjackgan yt

Yare yare daze

12 Year Mind

In Minecraft, you destroy the ores.
In this Minecraft, the ores destroy you

Leila Frazier

its ben one year from this vodio

VV Games

wait what???? how have i not seen this ?????????

Adam Aqil Ar Rayyan

How do you download RLcraft?

Dean Pereira

I want a part two please I love this

Leticia Rivera

Use the furnace to boil water so that it’s purified in a bottle so get free glass water and Can do it

Pink Imposter

I GOT JUMPSCARED

Blane Sexton

DanTDM and sockfor1 this is the same vid in the same spot aswell

SW33THD

AFK BRO AFK HOMIE AFK BRO AFK HOMIE, has anybody else seem that ad?

Andrea Pellegrino

ho ho ho

Crash Gaming

dan you need a ozzy liner in order to not freeze to death or to burn to death you need to add it to your armor

Chloe YU

Golden Nymphs are rare Nymphs are common

nathan goss

The magnificent rise anatomically fax because improvement conservatively protect as a broken back. instinctive, easy recorder

AULIS A.O.T

12:27 trumpet skeletons

Juandy Solino

Other YouTubers:I don’t think my pc can run this.
Dantdm: oh let’s just play rl craft with 90000 mods

Kristen Boyd

Old intro: Hey everyone! Dan here from the diamondminecart, and welcome back to another Minecraft video
Now: sup

Henry Brown

MAKE MORE RLCRAFT VIDEOS

Sean Rafael de villa

ok ima subscribe now sweet! 8:49 [I already subscribe when he had 12,000 subscribers]

James Reeder

Did anyone else notice blood on the screen after he killed the skeleton on the bottom left

Chase Pittman

The people who have this mod pack (including me) did you use curseforge

Harley Gabatin

My phone crack

Lizzie Mehlhoff

You should have used the texture pack!!

Hey Ilikeu

I want to try this mod how 0-0

JAI ANN DANONG

WHY IS SO MANY DISLIKES?

Robert Lang

18:00 because he hit you in the head....a head shot instantly kills you

Cloutman09

Wheres dans tick gone

PGtrends

me yells at screen: YOU CAN MAKE A NORMAL SWORD AND DO FRIKIN MORE DAMAGE!
dantdm: makes stone sword
me: finally omg sheeesh

Nora Zogaj

I love how u spawned in a forest XD

Robert Lang

pro tip: never let go of your keyboard if you plat RLCraft OR DIE! 10:34.told you!

JAI ANN DANONG

and i saw mr beast playing this

Tikboy Zamora

Why did he stop minecraft hardcore?

I think in my opinion. Dantm died in minecraft harscore

SERR

So ere 10:23 has a swear word in :<

FishMaster Davis

Dan, you need to pick this series back up. This would be cool content on your channel!

Tate Wimberg

Dan: What a beautiful beautiful man
Me: Dan that's a skeleton, you don't know if it was a man or a woman.