İnanılmaz Traktör Kazaları - Dev Traktörlerin Çaresiz Kaldığı Anlar

İnanılmaz Traktör Kazaları - Dev Traktörlerin Çaresiz Kaldığı Anlar

3 391 427 views | 27 Jul. 2019

VİDEOYU BEĞENMEYİ VE KANALA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ

Rafael angel Barboza porras

Pura mierda

okan gozukara

Rahmetliyi nasıl bilirdiniz iyi bilirdik iyi traktör sürer idi

Nicu Ban Agriculture

Salut îmi faci si mie o promovare

Resul İğci

Sizin yapacagınız iş bu kadar olur. bunlar tam bir manyak.

Yılmaz Işık

Millet olmuş malın delisi

TymonMasa

Jd z belami from Poland

R0nTg3n

Prima a fost românească!

Adriel Guevara

Estos son pelotudos o les sobra la plata para hcer ak los tractores asi

Car Bastan

Убийцы тракторов! Отобрать трактор и отправить работать грузчиками.

Dark Gaming Studio

The first tractor is romania

PETANI SUKSES

Like

สราวุตร์ อุปถัมภ์

phan Quốc hải

Hay quá

Gabriel Totu

We romanians have a word.
,,Stupid to be,
Luck to have."

Matthias Heidel

Abodam.

Tarık KOŞAR

Gitti valla

AYTUNÇ ES ES

Mükemmel

Ayhan DemirciOK

Bassana frene

Daniel Pereira Magalhães

Carra burro e se do jonhdirre será possível que não têm noção de distância que não passa uma carreta dese tamanho entre esas árvores vai ser burro pra lá e ainda fica teimando pra passar bicho burro

Tom O Neill

Click bait

Mustafa Yayla

Ekranda görünen nerde

Дмитрий Родин

Критины за рулем техники

Ünlü Besicilik

Tik Tok Tıraktör videoları Hazırlıyom
Destek Olurmusunuz

Jean

Very stupid drivers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................................

MURAT CEVAZ

Gercekten inanilmaz..Allahim yarabbim..kaza gormemissiniz siz..bunlar dandik ve zaman kaybi..ortada kaza da yok ayrica

Southern Moravian

ZETOR

DaSavageFox 01

some of these people shouldn’t be allowed to operate machines

imparator 1

Traktör kullanmayı bilmiyorlar

Yusuf Kocatürk

3:39

Aydın Dede

Yeşili gırgır motor sesi

Dilbar Zour

دلبر

卂ĹĨ几

Romania

คนองศักดิ์ ทองเหลือง

Albino buffalo

SNt BEOWULF

Where is the fucking thumbnail video?

Luynh Cil

OK lam

Michał Żórawski

Idiot

Ömür Özgür

3:10 daki traktörün markası modeli okunmuyo. Bilen var mı?

Yusuf Kocatürk

5:00

Giu Tiger

Idiot n1

Isa Yilmaz

Bu şoförlerde akıl yok bence bana versinler hepsini çıkartırım çok iyi sürerim

антиЗМАГАР

зеленый трактор с длинным прицепом вообще идиот габарит поворота не расчитал.

Krzysztof Lenart

A

Metin Zorluer

Hatatattaraktor

Ionut Gheorghe

Daca esti prost de mic ,cand ajungi mare mare numai te joci! Asa e si cazul astora!

Stephen Woods

Idiocy, greed and incompetence!

Nicu Ban Agriculture

https://youtu.be/VqthhO219KU

Alex Erre

Gente abituata con gli asini

Ömer Faruk

Başlıkla alakası olmayan vasat bir video

Mustafa Yayla

Hani kaza birde başlık atmış

Hayrani Büyük

Hepsi gerizekalı

necip beyy

Iyi kandiriyosunuz milleti

Palaxman

Where do these guys come from ? They're so funny!!! If they stopped for 2 mins and used their brains they would save themselves a lot of pain and expensive repairs??

Dark Gaming Studio

1 is romania

john metson

Fuck wits that is brilliant

Hüseyin KÇL

Kazalar nerde amk

Tractor Cambodia Farmer

Wow

Razvan Andras

Wesucdcesiesc

burak yükselen

A MK DÜZGÜN Bİ KAZA YOK

Mehmet CanBal

Onlar salakmi hele bastaki

Yaşar Atçeken

Kaza adına 1-2 video gördük başka bi şey yok. Başlığına başlayayım senin

Yusuf Kocatürk

3:37 aragaza gel